dilluns, 25 de maig del 2020

243 - A la nit de Sant Joan


https://soundcloud.com/isabel-iborra/243-a-la-nit-de-sant-joan


A LA NIT DE ST. JOAN

 

 A la nit de St. Joan, ala nit de St. Joan

Es una nit molt alegre, és una nit molt alegre.

 

Els companys me'n van dient...

Joan perquè no t’ alegres...

Com me'n puc alegrar jo...

N’ han casada l’ amor meva...

L’ han casada lluny d’ aquí...

Que per mi n’ és un desterro....

El dia que es va casar...

Pel meu carrer passava ella..

Jo plorava de tristor...

D’ alegria plorava ella...

El que m’ en consola a mi...

Que en tinc una prenda seva....

M’ en ha dat un mocador...

Brodat de seda vermella...

Al mig n’hi ha un campanar...

I cada bec una estrella ...

Son girades cara al vent...

Així com fan les donzelles...

En fan com els rovellons...

Allà en el mes de Setembre...

Al dematí els collireu bons...

Corcats ja seran al vespre

Corcats ja seran al vespre

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada