dissabte, 30 de maig del 2020

263 - Geroni



https://soundcloud.com/isabel-iborra/187-geroni





Si per desgràcia la renyes

Per que el sopar no esta fet,

Et darà deu mil excuses,

Donant la culpa al vailet.

Amb dos anys de matrimoni

Creu-me que ne estic ben tip:

Tinc de treballar de dia,

Sense descansar de nit.

 

Ves a fer-li camamilla

I unes fregues al melic

Qui pot ser el casat que diga

Que aixo no es viure avorrit.

Gerooni si vols cassar-te

Ho podem arreglar axí:

Tu encarregat de la dona,

Jo ja... em quedare fadrí

 

 
 

Si jo tinc de aconsellar-te,

Per mes que estigui casat,

Creu-me Geroni no et casis,

Si no vols ser un desgraciat.

La priimera nit de nuvis,

Jo em creia que estava al cel.

Va durar set o vuit dies,

Aquella lluna de mel.

 

Totes aquelles delicies,

Promte es varen acabar,

La dona al cap de pocs dies

Ja em volia governar.

Arribes a casa el vespre

Molt cansat de trevallar

Si no bresses una estona,

Ella no et fara el sopar.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada