dimarts, 26 de maig del 2020

249 - Historia d' amor


https://soundcloud.com/isabel-iborra/249-historia-d-amor

 

Historia d’amor


 
Era el dia de Nadal

i en la llum del escenari

de mirades l’ intercamvi,

arribà un goig immortal.

 

Era la teva

i també la meva

i una centella ens va enlluernar.

La teva imatge,

s’imposà amb força

i en tu pensava-sempre- en- tot moment.

 

El cor se’m sentí ferit

d’amor feia el naixement,

van esser dies de neguit,

per un mirar innocent.

 

La força s’em tornà feblesa

davant la teva bellesa

i aquet cor que va fer esclat

pel teu va ser amanyagat.

 

Si tu ets riu

jo seré el rierol

omplint la mar amb el nostre amor.

La mar dels fills

també dels nets

retornen onades-de joia i amor.

 

La mar que retorna onades

de joia i de felicitat

.i cobreix la terra ferma:

l’imperi que tu has guanyat.

 

Ets obstinada certament,

mai desdeixes en l’intent

per allà on no passa un clavell,

tu i feres passar un camell.

 

Dintre teu sentia una veu que jo sentia:

o tot o res, deia el teu amor.

La teva empenta

em salvà la vida,

dons ben poc valia- en- aquell moment.

 

Sempre hem set bons companys,

com en aquella vegada

que començà amb una mirada

ara fa... una colla d’anys.



(La va fer Jaume Crespiera, per la seva dona. Ens la va donar i els cantaires d’Alpens i vam posar la musica)

 

 

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada