dimarts, 5 de maig del 2020

171 - El pastoret i la dama

https://soundcloud.com/isabel-iborra/pastoret-i-la-dama



EL PASTORET I LA DAMA

 
A on vas tu pastoret, on vas tan determinat

no et fa por anar a la muntanya

aquesta nit de trons i llamps?

Vine vina  casa meva, acolliment jo et daré.

Vine vine a casa meva, acolliment jo et daré.

 

No pot ser, la noble dama. Noble dama, no pot ser.

 

Jo et daré taula parada, amb menjars del bo i millor

una llar de foc encesa tota plena d’ escalfor.

No et cal anar a la muntanya, una nit que fa tan fred.

No et cal anar a la muntanya una nit… que fa tan fred.

 

No pot ser, la noble dama. Noble dama, no pot ser.

 

T’ en donaré llit daurat, amb llençols de seda i or

I si amb això no en tens prou, també et donaré el meu cor.

Vine vine pastoret que si no jo em moriré.

Vine vine pastoret que si no…jo em moriré.

 

No pot ser, la noble dama. Noble dama, no pot ser.

 

Ja ens veurem un altre dia, que no em puc entretenir

Tinc el bestiar a la muntanya, jo també haig de esser allí.

Pastoret per amor de Deu, vine aquesta nit amb mi!

 

Ja ens veurem un altre dia, que no em puc entretenir

Tinc el bestiar a la muntanya, jo també haig de esser allí.

Pastoret per amor de Deu, vine aquesta nit amb mi!

 Pastoret per amor de Deu, vine aques…ta nit amb mi!

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada