dijous, 14 de maig del 2020

205 - ADEU MARIETA GUAPA

https://soundcloud.com/isabel-iborra/205-adeu-marieta-guapa



Adéu Marieta guapa, de lletja no te'n pots tornar.

dons ets la més rossa i maca que hi ha al terme de Moià.

Per nom es diu Marieta i d’ apellido Ferrer

i la casa que ella habita, s’ en diu a cal tintorer.

 

Repareu-La con va a missa, que hi va amb un brillo galant

Tots els joves que la veuen, d’ ella es van enamorant.

 

Els joves la van veure i com que n’ és fluixa de cap

a lo luego ella ho conta a les noies del veïnat.

Un dia n’hi va anar un jove, que s’hi volia casar,

i ella li fa de resposta, que si volia pensar.

 

Repareu-la con va a missa, que hi va amb un brillo galant

Tots els joves que la veuen, d’ ella es van enamorant.

 

I li envia una carteta, com si res no hagués estat.

Amb joves de dues cares, jo no em vull pas casar amb cap.

Amb joves de dues cares, jo no em vull pas casar amb cap.

Amb joves de dues cares, jo no em vull pas casar amb cap.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada