diumenge, 17 de maig del 2020

209 - Serineta

https://soundcloud.com/isabel-iborra/209-serineta


 

          SERINETA

 

Mon pare i ma mare casadeta m’han

mon pare i ma mare casadeta m’han

m’han dada a un jove de quatre-vint anys

Serineta, us...    Serineta

de quatre-vint anys

 

El dia de bodes amb mi es va acotxar

el dia de bodes amb mi es va acotxar

li donc colzadeta: marit feus enllà.

Serineta, us...    Serineta

marit feu’ enllà.

 

Ell me'n dona una altre i a terra em tirà.

Pare lo meu pare, jo em vull descasar.

Serineta, us...    Serineta

Jo em vull descasar.

 

Ai, filla ma filla, l’has de respectar.

Ja en seràs viudeta pas a no trigar.

Serineta, us...    Serineta

Pas a no trigar.

 

Llavors seràs rica, no et faltarà pa

I amb l’hereu Escampa, et podràs casar.

Serineta, us...    Serineta

Et podràs casar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada