dimarts, 26 de maig del 2020

247 - Eran dos enamorats


https://soundcloud.com/isabel-iborra/247-eren-dos-enamorats



Eren dos enamorats

Que estaven fora  de si.

L’ una va haver de anar a la guerra

L’ altra va haver de morir.

 

Quan ne torna de la guerra

troba la amor enterrada,

ja ne agafa la guitarra

i a la sepultura anava.

 

Quan es a la sepultura

Ja sen posava a tocar,

Quan es a la sepultura

Ja sen posava a cantar.

 

Despertat anima morta,

Despertat en de ton son

Que si tu no te’n despertes,

te’n faré despertar jo.

 

Per l’ amor que me’n portaves,

no m’ en vinguis a buscar,

que si tu ara em veiessis

la por et faria marxar.

 

Tu de por no me’n faries,

Ni jo te’n faria a tu.

Que tot seguit jo vindria

A la sepultura, amb tu.

 

A la pedra de la tomba

Tres ratlles  hi vaig escriure:

Jo en so morta per l’ amor.

Sense l ‘amor no es pot viure.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada