dimecres, 8 d’abril del 2020

116 - Cançó del vi

https://soundcloud.com/isabel-iborra/canco-del-vi

Cantaires d' Alpens.




Jo per l’ amor del vi
Me’n soc  vengut la gorra.

Jo per l’ amor del vi
Me la soc venguda si.

-M’he quedat desen-gorrat
I el bon vi no l’he tastat.
Se que el vi es bo i l’ aiga no gaire.
Se que el vi es bo i l’ aiga no.
Jo per l’ amor del vi
Me’n soc vengut la camisa.
Jo per l’ amor del vi
Me la soc venguda si.
 
 
 
-M’he quedat desen-gorrat,
Des-camissat,
I el bon vi no l’he tastat.
Se que el vi es bo i l’ aiga no gaire.
Se que el vi es bo i l’ aiga no.
 
Jo per l’ amor del vi ,
Me’n soc venut la faixa.
Jo per l’ amor del vi
Me la soc venuda si.
-M’he quedat desen-gorrat,
Des-camissat, desem-faixat
I el bon vi no l’he tastat.
Se que el vi es bo i l’ aiga no gaire.
Se que el vi es bo i l’ aiga no.
Jo per l’ amor del vi ,
Me’n soc venut les calces.
Jo per l’ amor del vi
Me les soc venudes si.
M’he quedat desen-gorrat,
Des-camissat, desem-faixat,
desen-calçat
I el bon vi no l’he tastat.
Se que el vi es bo i l’ aiga no gaire.
Se que el vi es bo i l’ aiga no.
 
 
 
 
 


 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

M’he quedat desengorrat
I el bon vi no l’he tastat.
Se que el vi es bo i l’ aiga no gaire.
Se que el vi es bo i l’ aiga no.
 
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada