dijous, 2 d’abril del 2020

95- A la carretera de Sarrià



https://soundcloud.com/isabel-iborra/a-la-carretera-de-sarria

Canta Pepeta plans i Isabel Iborra



La carretera de Sarrià

N’hi ha una noia

n’hi ha una noia

La carretera de Sarrià

N’hi ha una noia

Que es vol casar.

 

Jo li pregunto:

Que hi fas aquí?

Espero un jove

Espero un jove

Jo li pregunto:

Que hi fas aquí?

Espero un jove

que ha de venir.

 

Ai no l’esperis que no vindrà.

Perquè vol ploure

perquè vol ploure

Ai no l’esperis que no vindrà.

Perquè vol ploure

i es mullarà.

 

Les nenes maques al dematí

S’alcen i reguen

s’alcen i reguen

Les nenes maques al dematí

s’alcen i reguen

el seu jardí.

 

Jo també rego el meu hortet:

Faves i pèsols

faves i pèsols

Jo també rego el meu hortet:

faves i pèsols i julivert.

 

Julivert meu com t’has quedat:

Sense cap fulla

sense cap fulla

Julivert meu com t’has quedat:

sense cap fulla i el cap pelat!

 

 

 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada