dimecres, 22 d’abril del 2020

141 - LA FONT DEL PASTOR GALAN



https://soundcloud.com/isabel-iborra/la-font-del-pastor-galan

 

Apresa de les germanes Roser i Soledat Montferrer



La font del pastor galan, brolla d’ aigües nacarines

i els tendres ocells i van, a fer-hi dolces joguines

a fer-hi dolces joguines.

mmmmmmmm   mmmmmmm mmmmmmmm

 

Pastors de tot aquet pla, veniu promte, veniu promte

pastors de tot equet pla, no us fésseu pas esperar la la, la...

 

Seguint camí lo ramat, el bell pastor enamorat

vers a la font s’encamina, vers a la fonts’encamina

 

Obrint lo llavi sedent, amb foc d’ enamorament

canta cançó dolça i fina, enlairada per el vent.

 


Jo soc pastor que passa

jo soc l’ ocell redó

jo duc un nom als llavis

i canto sens repos.

L’istiu soc a la plana

L’hivern m’el passo al bosc

On hi ha gentil pastora

I allà hi tinc sempre el cor.

 

Tralala, lara lalala la la ...

 

Quan el ramat s’escampa pel prat i el pic del sol

s’ aseu al damunt del herba, tocant el flaviol.

El flaviol!

 

I aquelles filigranes, resonen per tots cantons

I a tot arreu responen paraules i cançons.

 

Si el pastor canta, canta de cor

 per la pastora del son amor

 

Cantem Abril primavera ja es arribada

cantem Abril, primavera d’aire gentil.

 

La pura flor ja balandeja amb alegría

la pura flor, ja balandeja amb tipic so.

Tipic so.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada