dimecres, 8 d’abril del 2020

114 - Cavallet de cartró



https://soundcloud.com/isabel-iborra/114-cavallet-de-cartró

Apresa de la Nuria Casamiquela de Mor



No hi al món.., cavallet ..bon minyó..
com el meu cavallet -que és -de cartró.
Com el meu cavallet que és de cartró.
 
L’ altre dia que jugava

fent-lo corre massa fort,

una roda li..va caure

i ara el pobre va de tort.

Com que és molt..robust i jove

el portaré a cal ferrer,

ell que tants cavalls adoba

que m’ adobi el meu també.

 No hi al món...


Té la cua estarrufada

l’ ull alerta i el pèl roig.

No renilla ni.. s’ enfada

ni s’ espanta, ni fa el boig.

Mossegar ..mai de la vida

tirar coces, això mai

si l’ agafo per la brida

segueix dòcil com un xai.
No hi al món.., cavallet ..bon minyó..
com el meu cavallet -que és -de cartró.
Com el meu cavallet que és de cartró.
 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada