dimecres, 22 d’abril del 2020

142 - Els tres tambors



https://soundcloud.com/isabel-iborra/els-tres-tambors



 

Si n’ eren tres tambors

que venen de la guerra

i el més petit de tots

porta un ram de rosetes.

Ram, ram, rataplam.

Porta un ram de rosetes.

 

La filla del bon rei

s’ estaba a la finestra

tambor, lo bon tambor

doneu-me una roseta.

Ram, ram, rataplam.

Doneu-me una roseta.

 

Doncella que l’ haurà

serà l’ esposa meva,

no os donaré jo el ram

que a vos no os pugui pendre

Ram, ram, rataplam.

que a vos no os pugui pendre.

 

Senyor rei lo bon rei

doneu-me la princesa.

Fuig-me d’ aquí tambor

abans no et faci perdre.

Ram, ram, rataplam.

Abans no et faci perdre.

 

No em fareu perdre vos

que en tinc gent que em defensa

que sóc el fill del rei

del rei de l’ anglaterra.

Ram, ram, rataplam.

Del rei de l’ Anglaterra.

 

 

 

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada