dissabte, 25 d’abril del 2020

152 - Recordes dolceta amor


https://soundcloud.com/isabel-iborra/recordes-dolceta-amor

Del arxiu de Vilarmau.

Recordes dolceta amor

bella matinada

mentre estàvem conversant

a sota d’ un arbre.

A la soca d’un noguer

assentats amb gran plaer

de l’ amor parlàvem...

ai, érem dos que ens alegràvem.

 

Mentre estàvem conversant

passa la calàndria

mentre estàvem conversant

a l’ombreta del arbre.

La calàndria va cantant

que venia declarant:

que venia el dia...

ai, el meu cor s’entristia.

 

Sa mare sentí el festeig

d’aquella donzella.

L’ha tancada amb pany i clau

en una cambreta.

L’ha tancada en presó

que no veu sol ni claror

a la seva cara...

ai, trist de mi, en soc la causa.

 

Mare meva no em tanqueu

no passau pas pena.

Nomes me’n agrada un noi

que és el que em festeja.

Que me’n té el cor robat

i l’ enteniment lligat

amb unes grans cadenes...

ai les meves penes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada