dijous, 9 d’abril del 2020

118 - Totes les margaridetes



https://soundcloud.com/isabel-iborra/totes-les-margaridetes


Canta la Roser Montferrer. La sap des que era petita ja que la cantava el seu oncle.

 

Totes les Margaridetes



Totes les Margaridetes

es volen casar enguany.

Jo també em dic Margarideta

i hauré d’esperar un altre any.

 

El meu promès és a la guerra,

no sé si m’el mataran.

Si el maten com, no el maten,

jo soleta em niré estan.

 

Un dia estan en ventana

a França n’ estic mirant.

Veig venir caballeria

i el meu promés al davant.

 

Que porteu de llunyes terres

que os hi aju estat tant.

No son sabates ni mitges,

ni cèntims valencians.

 

Si no una cinta daurada,

no l’ han fet els cristians.

Si no un moro i una mora

que hi van treballar set anys.

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada