diumenge, 12 de gener del 2020

65- ROSETA- Cantaires d' Alpens




https://soundcloud.com/isabel-iborra/15-roseta-2            



  ROSETA


 

 

 

Una cançó vull cantar, una cançoneta

d’ una minyona que hi ha

que es diu Roseta.

Tralaralà lara lairà, que es diu Roseta.

 

Filla n’és de La Valldan, casa molt vella

a ningú no estimaran pas mes que amb ella.

Tralaralà lara lairà, pas mes que amb ella

 

Un dia jo hi vaig
 
anar amb clar d’ estrelles

I a la porta vaig trucar amb gran silenciu.

Tralaralà lara lairà, amb gran silenciu.

 

Ai Roseta baixa a obrir, baixa luego

dons a on aneu Joan, on neu tan vespre.

Tralaralà lara lairà,on neu tan vespre.

 

En vinc a buscar l’ amor, si me l’en déssiu

l’ amor no os la puc dar, l’ en tinc promesa.

Tralaralà lara lairà,l’ en tinc promesa.

 

La amor no os la puc dar, l’ en tinc promesa

La tinc promesa amb el ros de la Jonquera.

Tralaralà lara lairà, de la Jonquera.

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada