dimecres, 21 de febrer del 2018

Cançó n-3 2- Cantaires d' Alpens.No sabia que era l' amor

https://soundcloud.com/isabel-ibor…/2-no-sabia-que-era-lamor





NO SABIA QUÉ

Quan jo n’ era molt petiteta
no sabia que era l’ amor
i ara que m’he fet grandeta
veig que és una cosa de pena i dolor.

Un dia que jo estava molt trista
en resava al peu del altar
quan vaig veure el meu amor que entrava
i amb una altre es venia a casar.

Al veure que es donaven les mans
jo mirava amb una gran afició
i quan anaven a dir el si pare
jo plorant contesto que no.

Ai Deu meu, tanqueu aquet llibre
aquesta boda no pot pas seguir
porto un fill a les meves entranyes
del malvat que ara és aquí.

En sentir aquestes paraules
de ses mans el llibre caigué.
Si és cert el que la jove diu?
I el malvat contesta: jo no en sé re.

Aquets ulls negres tan hermosos que eren
aquets ulls negres tan macos que son.
No os fieu de les paraules dels homes
que han set la causa de ma perdició.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada