divendres, 23 de febrer del 2018

N-36- Cantaires d' Alpens Dolça i bella

https://soundcloud.com/isabel-iborra/8-dolca-i-bella





7

DOLÇA I BELLA



Dolça i bella princesa
que consum el desconsol,
sempre plores de tristesa
per què creus que ningú et vol:
escolta aquesta cançó,
que et dedica un trobador
que t’estima de debò.

Jo et daria llet d’ovella
i formatge del mes fi.
I la mel dels abelles,
Si et volguessis casar amb mi.
Tot aixó tinc per oferir,
si et volguessis casar amb mi.

Jo et daria un llit de roses,
i tindries un coixí
de pocelles oloroses
si et volguesis casar amb mi.
Tot aixó tinc per oferir,
si et volguessis casar amb mi.




Aquesta cançó la vaig aprendre de la Roser Montferrer. La Cantaven a casa seva, quan era joveneta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada