dimecres, 3 de juny del 2020

279 - Cançó d' Alpens






 
 

Cantaires d' Alpens



Fa molt temps que vull cantar

per tota la gent d’ Alpens:


Jo un dia m’ en vaig anar

a descobrir nous terrenys.

Amb ganes de veure coses,

vaig voltar el món amb afició

sense pensar que em deixava

aquí Alpens lo millor!

 

Aquí Alpens en tenim,

entrant per el Lluçanès

el pla d’ allà Pedres Negres

que si està bé d’ allò més.

Per fer bones costellades,

bones xerrades després.

I penseu que els caçadors,

maten els porcs a milers!

 

Si entreu per el Berguedà.

L’ urbanització trobarem.

Jo be penso que un dia:

Serà el futur d’ Alpens.

Si bona vista volem

A la Serra molta n’hi ha.

També hi tenim Sant Antoni,

que ens hi fa de guardià.


(Roser Montferrer)

 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada