dimecres, 20 de febrer del 2019

55-Cantaires d' Alpens.- NO SABIA QUÉ..




https://soundcloud.com/user-607355154/no-sabia-que








Canta Roser Montferrer.

Canta Roser Montferrer es filla d' Alpens i cantaire de tota la vida. Recorda les cançons que es cantaven avans a casa seva, els seus oncles i germans, al poble, al ball, a la església...

 

NO SABIA QUÉ...


Quan jo n’ era molt petiteta
no sabia que era l’ amor
i ara que m’he fet mes grandeta
veig que és una cosa de pena i dolor.

Un dia que jo estava molt trista
en resava al peu del altar
quan vaig veure el meu amor que entrava
i amb una altre es venia a casar.

Al veure que es donaven les mans
jo mirava amb una gran afició
i quan anaven a dir el si pare
jo plorant contesto que no.

Ai Deu meu, tanqueu aquet llibre
aquesta boda no pot pas seguir
porto un fill a les meves entranyes
del malvat que ara és aquí.

En sentir aquestes paraules
de ses mans el llibre caigué.
Si és cert, el que la jove diu?
I el malvat, contesta: jo no hi sé re.

Aquets ulls negres tan hermosos que eren
aquets ulls negres tan macos que son.
No os fieu de les paraules dels homes
que son la causa de ma perdició .








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada