dijous, 7 de febrer del 2019

34- Cavallet de cartró

La vaig aprendre de La Nuria Casamiquela de Mor



https://soundcloud.com/user-607355154/44-cavallet-de-cartro




CAVALLET DE CARTRÓ




No hi al món, cavallet bon minyó
com el meu cavallet que és de cartró.
Com el meu cavallet que és de cartró




L’ altre dia que jugava
fent-lo corre massa fort
una roda li va caure
i ara el pobre va de tort.
Com que és molt robust i jove
el portaré a cal ferrer,
ell que tants cavalls adoba
que me adobi el meu també.

No hi al món, cavallet bon minyó
com el meu cavallet que és de cartró.
Com el meu cavallet que és de cartró.


Té la cua estarrufada
l’ ull alerta i el pèl roig.
No renilla ni se enfada
ni se espanta, ni fa el boig.
Mossegar mai de la vida
tirar coces, això mai
si l' agafo per la brida
segueix dòcil com un xai.

No hi al món, cavallet bon minyó
com el meu cavallet que és de cartró.
Com el meu cavallet que és de cartró





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada