dissabte, 22 d’agost del 2020

305 - Cavallet de cartró

Cant infanil que vaig aprendre de la Nuria Casamiquela. https://soundcloud.com/isabel-iborra/114-cavallet-de-cartro CAVALLET DE CARTRÓ No hi al món, cavallet bon minyó com el meu cavallet que és de cartró. Com el meu cavallet que és de cartró L’ altre dia que jugava fent-lo corre massa fort una roda li va caure i ara el pobre va de tort. Com que és molt robust i jove el portaré a cal ferrer, ell que tants cavalls adoba que m’ adobi el meu també. No hi al món, cavallet bon minyó com el meu cavallet que és de cartró. Com el meu cavallet que és de cartró. Té la cua estarrufada l’ ull alerta i el pèl roig. No renilla ni s’ enfada ni s’ espanta, ni fa el boig. Mossegar mai de la vida tirar coces, això mai si l’ agafo per la brida segueix dòcil com un xai. No hi al món, cavallet bon minyó com el meu cavallet que és de cartró. Com el meu cavallet que és de cartró

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada