dimarts, 11 de febrer del 2020

83- Taitona

https://soundcloud.com/isabel-iborra/?fbclid=IwAR1MnfTT98cQsmDa7wU8MAWkDpAVPy8chrR8vaxuu1f4sNwRoiZkOgXBVaU


 

                              TAITONA 

 

 

Taitona, Taitona, Taitona del meu cor, del meu cor,

escolta, escolta, el balç del amor...

no siguis ingrata, pensant sempre amb tu, sempre amb tu,

de tant que t’ estimo em moro per tu.

 

De cada cap del carrer,

quan te veig a passar

només faig que contemplar-te.

De cada cap del carrer,

quan te veig a passar

només faig que contemplar!

 

Ja veus que estic magre,

ja veus que estic sec, sec, sec, sec,

pateixo cor agre, no menjo ni bec, bec, bec, bec, bec,

hem passo les hores, pensant sempre amb tu...

de tant que t’estimo, hem moro per tu.

 

Ai Taitona no siguis ingrata,

 rep un raig del meu amor

tu ja saps que jo t’ estimo

ressalada del meu cor.

 

Mira que tinc gana,

mira que estic sec, sec, sec, sec,

pateixo cor agre, no menjo ni bec, bec, bec, bec,

això d’estar magre, és de tant pensar amb tu...

de tant que t’estimo, me'n trobo dejú.

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada