dimecres, 29 de març del 2017

cançó N 23 - El teixidor





https://soundcloud.com/isabel-iborra/29-el-teixidor


Cantada per la meva mare  Pepeta Plans Sayós. D' Alpens.
La va aprendre de la seva mare: Caterina Sayós Arau. de Santa Maria de Merlés.
La vam gravar a l' any 2005

El teixidor
Ai noia no et casis amb el teixidor
que és un vagabundo
que és un vagabundo
que és un vagabundo
i et darà bastó.

El dissabte al vespre
ja sen va al cafè
de la setmanada
de la setmanada
de la setmanada
no li queda re.

Se'n va a casa seva:
noia dom sopar,
dom la setmanada
dom la setmanada
dom la setmanada
i el aniré a buscar.

Ja s’ alça de taula
ja li tira un plat,
se'n va a ca sa mare
se'n va a ca sa mare
se'n va a ca sa mare
amb el cap trencat.

Ai filleta meva
com a estat axó?
em ha vingut borratxo.
em ha vingut borratxo.
em ha vingut borratxo.
I em ha dat bastó.

Ai filleta meva
em haguessis cregut
series casada
series casada
i amb el geperut!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada