dimecres, 8 de març del 2017

Cançó N - 18 - L' Ocellet



Cantada per Isabel Iborra Plans i Pepeta Plans Sayós, que la va aprendre de la seva mare: Caterina Sayós Arau.
La vam gravar en casset a l' any 2005

https://soundcloud.com/isabel-iborra/19-l-ocellet





L' Ocellet

AQUÍ DALT EN AQUEST PRAT                                                                aquí dalt en aquest prat

UN POMERET I HA DEU DAT.

Sota la flor de un lliri, lliri, lliri
Jo hi posaria un diamant,
Sota la flor de un lliri blanc

DE POMETES CARREGAT
de pometes carregat
VERMELLETES LA MEITAT
Sota la flor de un lliri lliri lliri
Jo hi posaria un diamant,
Sota la flor de un lliri blanc.

BEN GROGUETES L’ ALTRA  PART
Ben groguetes l’ altre part
UN OCELLET S' HI HA AJOCAT
Sota la flor de un lliri lliri lliri
Jo hi posaria un diamant,
Sota la flor de un lliri blanc.

QUE TE EL VEC SOBRE DAURAT
que té el vec sobredaurat
UN CAÇADOR L’ HI HA ALBIRAT
Sota la flor de un lliri lliri lliri
Jo hi posaria un diamant
Sota la flor de un lliri blanc.

CAÇADOR NO HEM TIRIS PAS
Caçador no em tiris pas
DEL REI SOC L’ ENAMORAT
Sota la flor de un lliri lliri lliri
Jo hi posaria un diamant
Sota la flor de un lliri blanc.

DE LA REINA MES QUE CAP
de la reina més que cap
MENJO HI VEC AL SEU COSTAT
Sota la flor de un lliri lliri lliri
Jo hi posaria un diamant,
Sota la flor de un lliri blanc

QUAN EL REI AXÓ SABRÀ
Quan el rei axó sabrà
EL CAÇADOR FARÀ MATAR
Sota la flor de un lliri, lliri, lliri
Jo hi posaria un diamant,
Sota la flor de un lliri blanc.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada